Wednesday, September 2, 2009

Belon besar At Tropicana

Tadi dok belek2 gambar dlm hard disk terperasan plak ada gambar belon yg saya amik masa kt Tropicana City Mall...


New mall yang baru buka sebelah Damansara Intan.. First time lah saya pegi situ.. ada Carefour kt bawahnya... and atas mcm biasalah ada kedai and shop.. Also ada GSC kay.. nanti nak trylh tgk wayang kt situ... hehehe..


So after teman en tunang gi antar barang kt umah customer.. lalu plak depan tropicana tu.. tu yang ajak singgah.. xdelah menarik pun kt situ. xtau nak buat apa kt situ just pusing2. So masa smpai kt center court tu, some worker tgh lepaskan belon kt tgh2 court tu.. ada pameran for film Up.. Korang dh tgk ker film tu, saya blm lagi so tunggu dvd jerk.. en tunang xnak tgk citer tu.. huhuhu...




So ingatkan belon tu xdelah berat sgt.. but guest what.. berat and besar okay.. klulah saya pegang 5 or 6 belon tu maybe blh terangkat saya kot...

Xlama pun kt situ about one hour jer pastu terus shoot gi bukit raja...

No comments: