Friday, June 14, 2013

Bulgogi Brothers

Makan korea lagi. hehehe... Sejak en suami dah terjebak makan makanan korea nie. Setiap kali kuar jenjalan mesti diajak makan kt restoran korea.

So kali ni kitorang try makan kat Bulgogi Brothers. Baru 2 kali pergi sini. Semuanya kitorang gi kat Paradigm Mall.

Masa fisrt time kitorang pergi, kitorang try bimbimbap dan kangdoenjang. Sedaplah makan kt situ. Rasa pure Korea. Bilalh dapat gi Korea kan En suami.


The environment at Bulgogi Brothers. Memang selesa makan kat sini. Xdelah crowded sangat. Dan dia ada juga meja kt luar. So korang boleh choose lah nak makan kat dalam or luar. 







 Side dishes yang meriah. Boleh refill kalau dh habis.


Saya order bimbimbab


En suami order yang ni kangdoenjang, Dia datang sekali ngan nasi yer. Ni kiranya adalah tauhu paste bersama daging. Sedap jugak yang ni. Rasanya secukup rasa... hehehehe...





Ni adalah promotion yang tengha berjalan skang. Saya pun blm try lagi yg nie..



2 comments:

Anonymous said...

Salam..

Maaf ye bertanya.. Restoran ni halal x? Sy mmg nk cube mknan korea sbb minat dgn dramanya.. Cuma rasa was was.. Huhu...Thanks utk entri ni..

orkidesa said...

Salam,

restoran ni memang xde tanda halal sebab dia ada serve wine dengan alkohol. Tapi makanan nyer dari pembekal yang diiktiraf halal oleh Jakim.

Kalau wa-was tapi nak makan makanan korea better awak try The Street Cafe. ada kat SS15 dan juga Suway Pyramid. Yang tu ada Halal dari JAkim