Monday, January 28, 2013

Restoran Monrods

Kali ni nak citer pasal makan plak. Selain shopping keje saya adalah makan. Alhamdulillah makan byk mana pun badan susah nak naik.. syukur.

Oleh sebab itu saya sukalah gi makan. Yang naik badan adalah en suami lah. Sian dia. Makin gemuk plak saya tgk. Tapi xdelah gemuk sangat pun.

So hari tu berkesempatan nak makan kat Monrods ni. Sebelum ni dgr jer citer dari si Nil tu makan kat Monrods tapi xde masa plak nak pergi. Yang si Nil pergi tu kat Laman Seri Sek 13 Shah Alam. Jauh bebenolah nak pergi waktu weekdays.

So saya ngan en suami pergi yang dekat Sek 20 jerk. Dekat sket ngan umah. Tapi still kene bayar tol lah. Dah nama duk Puchong. Hahahaha..



Saya order Mee goreng. Memalam kurang sket nak makan nasi.Sebab siang dh makan nasi. Sedap gak mee goreng ni tapi sedikit pedas. So kesian kat Airin tak dapat makan. Selalunya Airin kongsi makan ngan saya. So time ni terpaksalah dia kongsi makan ngan en suami.




Desert kitorg sampai 2 kitorang order. Aiskrim cake ngan ubi rebus. Susah nak cari ubi rebus ni. So alang-alang dah jumpa order jeklah. En suami yang suka makan ubi ni..


So Restoran Monrods ni okaylah tempat makan dia.Tapi saya pelik sket masa kami datang xde orang kay.. Ke dah tak famous dah monrods nie... Nanti nak try plak yg kat Laman Seri.

No comments: