Tuesday, September 25, 2012

H&M is finally here

S0 excited. Finally H&M dah ada kat Malaysia. Selalunya kene order oversea. Tak pun kene beli online with third party. Sungguh tak best kalau shopping online nie. Yerlah tak boleh nak try and touch the cloth. Sekarang H&M dah ada,sungguh lah gembira


Saya pergi masa hari pembukaannyer 22 September 2012. Ramai gak yang pergi. Nasib baik saya pergi malam, so takdelah crowded sangat. Tapi still penuh kat dalam tu. Yang penting kene beratur kay. En suami dah bising2 ramai oranglah, apa lah tulah inilah. Hello.. saya tunggu awak betulkan kereta smpi 4 jam okay.Takde pun bising. huhuhu

Okay, to be truth, I only shop for mostly one hour or less. Yerlah dengan nak shopping, dengan si Airin boleh pulak crancky pastu buat poo poo dalam H&M. Dengan muka husband tak puas hati. huhuhuhu..


We only go to kids department only. Sebab kat situ jer yang tak ramai manusia. Pelik gak saya tak ramai family kat situ. ker sebab crowded sangat so xramai family yang datang.. hehehe.. So good for me.. Tak sempat nak amik pic. Sungguh teruja bershopping..

Sempatlah sambar apa yang patut untuk Airin. Pakaiannyer sungguh murah dan berbaloi kay. For sure I will come again and again. Yerlah baju untuk saya tak beli lagi.. lalalala...



So lepas ni this in the best store that I will come again besides Metrojaya, Zara or Mark & Spencer.. Lepas ni kene beli almari untuk Airin plak. Baju dia dah banyak sangat. 

No comments: