Thursday, May 31, 2012

Hari ni 31hb

saya memang tunggu setiap bulan date ni. 31hb.. hahaha... Apa yang best sangat 31hb ni setiap bulan. Bukanlah setiap bulan. Bulan yang harinya ada 31 hari. tu yang saya nanti-nantikan. Sebabnya boleh dapat diskaun 31% tu. Tu yang sanggup tunggu..

Kalau korang mcm saya dah boleh agak apa dia ek.. Setiap 31hb  saya mesti gi Baskin Robbin. Sebabnya ada diskaun 31% lah. Kalau xde diskaun tak kuasalah saya nak pergi beli ais krim mahal2 regenya. Bila pulak nak buat diskaun tuk kek aiskrim plak yerk. Kalau ada kan best.

Promotion ni untuk handpacked ice creams. Wah sedapnya. Karang balik kerja nak singgah gi belilah. Karang kene tunggu 2 bulan lagi baru dapat beli. Tapi bulan July dah puasa..

1 comment:

MissNadia said...

e'eh tak pernah tahu pun benda ni.. pas ni bley la pergi setiap 31 hb