Thursday, February 16, 2012

Airin is 1 years Old

Dah setahun rupanya anak saya ek. Cepatnyer dia membesar. hehehe... Sekejap je dh setahun tahun depan dh jadi toddler.

Walaupun dha setahun hari ni she still breastfeeding lagi. Alhamdulillah ada rezeki untuk dia minum susu ibu. Saya harap smpi umur dia 2 tahun. Walaupun dugaan nak kasi dia susu ibu makin lama makin sukar tapi saya tabahkan jgalah. Menangsi dah berapa kali dah. huhuuh.. nasib baik dapat en suami yg memahami dah nmenyokong penuh.

Okay stop citer tu, dah bergenang airmata saya kay. Citer tu len kali lah saya citer. Kalau saya kuat nak cerita. Kang kalau cerita confirm berjurai airmata nie.

Still tak tumbuh gigi lagi kay. Tapi dah suka mengigit. Hobi skang asik nak berjalan jerk. Walau pun xreti lagi berjalan. Jalan kene papah bolehlah. Jalan sendiri lagi blm lagi.

Dah tak suka duk dalam stroller skang. Asik nak kuar dari stroller jerk. Penat mama nak layan kay.



Makin kuat makan. Susu pun dah kurang. Malam jer still kuat susu bila nak tido. Siang asik nak makan jerk. Susu memang kurang.




So dah setahun anak mama ni yerk. Makin panjang akal nyer skang... hujung bulan ni first time naik flight.. hehehe

No comments: