Wednesday, October 19, 2011

Hobi terbaru - TV series

Skang saya dah ada hobi terbaru. Selain melayan Airin. Okay penat kay layan Airin. Itu budak sudah xreti duduk diam. Abis satu umah nak ditawafnya. Penat maknyer kay. Dahlah kurus, makin kuruslah nampaknya.

Skang saya tengah giler tengok tv series. Aiyoo.. sebelum ni drama korea, skang org putih plak. Ni sebab drama korea xde yg best skang. Lagilah kt umah boleh dapat internet 24 7 lagilah laju jer saya tgk. Sampai xsabo nak tunggu next episod.


Skang saya tengah layan Grey anatomy season 8, Gossip girls Season 5 dan jugak Merlin season 4. Muahaha.. best giler melayan tv series nie. Lagi-lagi ujung minggu. memang melekat jerlah kt monitor. Muahaha...



En suami okay jerk. Dia lagi suka dapat main games. Kekadang bising gak. Ajak kuar jenjalan, tapi xde nyer saya nak. Dah seronok tgk mana boleh stop.



Tu yg skang xsabo nak tunggu episod seterusnya. Kat Malaysia lambat sgt nak tayang. Macma gossip girls, kt tv8 baru season 4 kay. kat US dah season 5. hehehe... Sama gak ngan grey anatomy dah season 8 dah.

No comments: