Thursday, August 18, 2011

Official 6 bulan

Alhamdulillah.. Syukur pada Allah akhirnya niat say nak full breastfeed Airin termakbul juga. Walaupun pada awal kelahirannya kene campur sikit ngan FM. kecewa gak saya masa tu. Tapi masa tu pantang kt kg, parents saya kurang tahu tentang kelebihan susu ibu. Diorg ingat sus tin lg bagus. Tu ada gak tercampur sikit ngan FM. Tapi kekadang tu say main tipi, kata tu FM sedangkan tu susu ibu yg saya pump. hehehe...

Walau byk rintangan (nanti say citer part tu) tapi alhamdulillah Airin pun dah genap 6 bulan. Dapat gak dia full breastfeed dalam 5 bulan lebih. Hasrat saya nak teruskan sampai dia umur 2 tahun. Semoga dipermudahkan.



Syukur gak dapat en suami yang memang support saya kasi susu ibu. Thanks to him for everything. Dari sokongan dan keperluan saya.

Skang dia dah start makan. Saya start kasi puree dahulu. Bubur nasi nanti2 dulu. Nak tgk perkembangan dia dulu camner.


No comments: