Tuesday, June 21, 2011

Kegilaan Saya

Bukan saya yang giler. Ni nak cite tentng thing yang saya sangat addicted. Saya sangat mengilai drama korea skang kay. hehehe... Memang xboleh blah punya. Kalau dah layan saya drama tu xkan nyer boleh stop. Dulu masa mengandung 7 bulan dah stop dh tgk drama korea. Tapi masa tu giler pasal Super Junior. Tapi skang demam k-drama dah kembali.

Ni semua gara2 berpantang kan umah mak long saya. Diorg dah tukar ke astro beyond so dapatlah tgk chanel 393 kot Chanel S1. Chanel tu memang best giler. Kalau astro biasa dapat chanel KBS je. So masa pantang, kt umah tu memang bukak chanel 393 je. Mana tak pengaruh tu datang balik.


Dulu masa zaman skolah, saya gilerkan drama Jepun macam GTO. Tapi skang drama korea lagi hebat penangan nye.

Hebat tak hebat, skang asik mendonlod drama korea jer. Yang paling best citer yg saya suka Secret garden dan full saya download. hehehe... Ada juga saya suh en suami pasang unifi kat umah. Laju sket boleh donlod.


Nilah drama yang menyebabkan saya jatuh cinta balik ke K-drama. hehehe.. Disebabkan pelakonnya adalah Hyu Bin. Hehehe.. .Dulu Hyu Bin ni pernah berlakon dalam drama My lovely Sam Soon. Saya ada gak drama tu. Dulu dia berisi sket tapi skang makin hensem plak. Syang Hyu Bin rasanya dah masuk latihan tentera Korea untuk 2 tahun.

Skang saya tengah layan citer Babyfaced Beauty, Romance town ngan city hunter.. hahaha... penuhlah hard disk saya nie. Walau pun dah ada baby kecik tapi still layan drama korea gak. Tapi kekadang tu tgk sangkut2 gak. Yerlah nak layan tuan puteri kecik tu..

No comments: