Wednesday, October 7, 2009

Novel terbaru

Pasal port dickson part 2 nanti lah ek... saya xde idea nk tulis apa.. gmbr pun xcari lg.. so citer lain plak.. Hobi saya suka baca buku.. kt mana2 pun blh baca buku kay.. klu br beli buku baru ker novel baru ker.. mesti nak abiskan time tu jugak.. sanggup tu tido lambat.. hahahaha...

So ahad lepas after blk dr pd, singgah Pyramid kejap.. Citernya nak beli wiper kete je.. last2 singgah kt Popular.. so mcm biasalah.. mesti nk cari novel baru.. En tunang xsuka sgt saya masuk kedai buku.. sbb bila dah dpt buku nanti saya lupakan dia.. hahaha....



Skang saya ni peminat Kaki novel.. sblm ni suka baca novel Alaf 21.. skang dh kurang sket.. sbb citer nya dh kureng sket...



Ni antara koleksi terbaru Kaki novel.. dok belek2 novel tu tapi xbeli pun.. en tunang suh cepat.. so lain kali lah saya beli.. huhuhu...

No comments: