Showing posts with label AirAsia. Show all posts
Showing posts with label AirAsia. Show all posts

Wednesday, December 7, 2011

Superhero is coming?

Tajuk memang xboleh blah punya kan. Macam real jer ada superhero. Mana ada superhero, ni superhero AirAsia yang punya. hehehe...

Iklan terbaru dari Airasia kay, Tony fernandez jadi superhero. Korang caya ker. Xde maknanyer. Ni promo tambang tiket murah lah. Tapi xtau lagi terbang kemana. Esok baru launch. Hah.. apa lagi get ready lah depan pc. Pastikan sambungan internet stabil yerk. dan juga cukup duit nak beli tiket flight.



Saya xde plan lagi nak ke mana. Dah bukan zaman bujang lagi. Skang dah ada family susah lah sket. Kalau dulu tambang sorang jerk. Tapi skang tambang dh 3 orang. So belanja lebih sket. Tapi kalau ada yg murah, tutup mata jerlah bayar.


Cuba korang teka berapa regenya. Rasanya macam RM10 jerk. kita tgklah esok camner. Xsabar gak saya nak tunggu. Tapi confirm mesti hang punya server AirAsia. Pastu mesti kuar bee jerk. Tu yg tension tu. Kalau guna mobile pun sama gak.

So ikut nasib lah. Kalau dah dapat yang murah tu, tak yah fikir2 lagi. beli jerk terus. Kang kalau fikir-fikir, orang lain plak yang beli.

Friday, December 3, 2010

New Zealand here I come! Awesome adventure awaits! Book your tickets now starting from RM199! #AANZ

New Zealand here I come! Awesome adventure awaits! Book your tickets now starting from RM199! #AANZ


Wow.. skang AirAsia telah melebarkan lagi penerbangan nyer. Kali ni ke New Zealand kay. I love New Zealand. Saya mesti teringat punyalah citer Trilogy Lord Of The Ring. Dulu masa tengok movie nie memang dah jatuh cinta ngan pemandangan di sana. Dengan gunung ganang yang cantik. Pergh....

Skang senang lah nak gi sana dengan budget yang murah. Xpayah belanja mahal-mahal nak beli tiket ke sana. Kalau lah dapat second honeymoon kat sana kan best.. Tapi baby kene tinggal lah.. hehehe...


So apalagi yang di tunggu... cepat tempah tiket gi New Zealand cepat2.. Kat sana macam 2 boleh dilakukan kay.

- Buggy jumping
- Melawat tempat pengambaran LOTR


So kumpul duit nak gi New Zealand....