Showing posts with label KakeenaScarf. Show all posts
Showing posts with label KakeenaScarf. Show all posts

Friday, October 12, 2012

Bawal Pelangi

Salam semua, Kakeena Scarf dh update blognyer. tapi baru je nak letak kt sini. Motif tak sempat nak letak.. hehehe.. So dah ada stok baru design baru. Yang stok lama2 tu ada yang saya dah restock balik.

So to anyone yang berkenan bolehlah tgk di Kakeena Scarf

So happy shopping you all



Friday, August 31, 2012

Kakeena Scarf

This is Sticky post, for an update please scroll down

Sorry, quite busy a fews weeks ago. Busy nak menguruskan my litle baby yg dah pun come out. Nak the real baby. My business baby. hehehe

Plan ni dah lama dah. Tapi asyik hold jer. Yerlah pikir ada ker orang nak beli, ada ke orang nak pakai. But with my en suami support akhirnya menjadi juga.

So saya perkenalkan my online scarf




So to all my readers sudi sudilah melawat my other pages. Kalau xnak tgk kat facebook pun boleh. Boleh jer tgk kat my blogspot online. Saya update dua-dua. Senang orang nak track. Kalau blogspot bloeh check out kat sini.



Di Kakeena Scarf, saya ada menjual square scarf, shawl, tudung bawal and many more to come. So come visit dah bolehlah shopping. Harga is affordable to you all. Kualiti kain adalah terbaik. Its homemade kay.