Love of my life
Showing posts with label En Suami. Show all posts
Showing posts with label En Suami. Show all posts
Wednesday, April 10, 2013
Tuesday, April 24, 2012
Happy Anniversary yang ke dua
Alhamdulillah dah 2 tahun kami berkahwin. Happy anniversary to en suami. Peneman suka duka. Sekejap jer dah 2 tahun. Dah pun ada anak sorang.
Walau pun en suami ni emosi nyer selalu terganggu (dia baca blog ni). Yerlah, en suami ni suka membebel. Memang stok mak mak kite mebebel. Kalau membebel tu boleh sampai 2 3 jam non stop. Pedih kalau mendengar dia membebel. Lagi-lagi kalau saya tak de kene mengena dgn itu cerita. Lagilah tension sbb kene jadi tukang dengar dia membebel.
To en suami thanks for loving me and Airin. Thanks for helping me whenever I need walaupun ada gak gaduh-gaduh. Thanks to trying fullfill everything I want. (wallet xdapat lagi ni). Thank you for being a good husband and best daddy.
Walau pun en suami ni emosi nyer selalu terganggu (dia baca blog ni). Yerlah, en suami ni suka membebel. Memang stok mak mak kite mebebel. Kalau membebel tu boleh sampai 2 3 jam non stop. Pedih kalau mendengar dia membebel. Lagi-lagi kalau saya tak de kene mengena dgn itu cerita. Lagilah tension sbb kene jadi tukang dengar dia membebel.
To en suami thanks for loving me and Airin. Thanks for helping me whenever I need walaupun ada gak gaduh-gaduh. Thanks to trying fullfill everything I want. (wallet xdapat lagi ni). Thank you for being a good husband and best daddy.
Friday, March 16, 2012
Birthday en suami
Awal bulan ari tu adalah birthday en suami. Xdelah celebrate besar-besaran. Lagipun birthday nyer jatuh waktu hari bekerja. Takde kuasalah eden nak buat celebration pelbagai.
Saya buat celbrate kecik2 jerk. Belanja en suami makan pizza jerk. Tu jer yang dia nak makan. Katanyer dah lama tak makan pizza. Boleh gitu. Save duit saya (actually duit dia). hehehe... So kitorang gi lepas waktu keje. Amik Airin kat nursery then balik umah. Siap apa yg patut baru kaur gi celebtate.
Tanya gak en suami nak kek ke tak. Dia jawab tak nak , so saya okay jerlah tak payah beli kek. So malam tu makan pizza hut. Tapi xdenyer lama kat pizza hut. Si Airin skang dah suka mengaruk kay. Dia boleh plak mengaruk kat pizza hut. Tak nak duduk kat baby chair. Mau jalan-jalan. Makan pun xnak, Mau xgeram saya.
Ni lah akibat atuk dia manjakan kat seminggu ari tu masa gi Sarawak. Bila atuk dia dah balik, takde orang nak manjakan dia lebih2.. so ngada2 lah dia. Pengsan mama dia ni tau. Ngan papa dia xnak okay.
So dah beberapa hari lepas celebrate birthday en suami, boleh plak en suami buat nada merajuk takde orang nak belikan dia kek. Boleh plak kata Airin birthday ada kek, papa birthday takde kek. Mau tak angin saya time tu. eeeeee... Ari tu nak beli kata tak payah.. suami ooo suami..
Then, geng kitorg ada nak makan-makan kat murni. Biasalah last minit ajak makan murni. Kitorg ni xde komitmen lain memalam okay jerk.
So time tu minta lah tolong cik Nolls belikan cupcake kt Wondermilk for surprise en suami. TIme tu main msg2 jerk. Amik jer apa yg ada. NAsib baik ada promo kay. ada prmotion 20% offk ay. So dapatlah cupcake 25 pieces RM80. Kalau tak RM100 koo....
So birthday en suami ada lah kek walaupun terlewat skit. Tulah sapa suh jual mahal masa saya nak belikan kek itu hari.
So to en suami.. Happy belated birthday to you.. I always love you.. Me and Airin love you so much...
Subscribe to:
Posts (Atom)





